T: +386 (0)4 620 02 30
E: info@dopustek.si
Sledite nam: Facebook
Tudi tukaj: Instagram


Namestitev: Hotel Grand Resort 4*

Trajanje: 7 dni
Storitev: letalo, let. takse, transfer, all inclusive
Poleti iz: Ljubljana

LEGA: Hotel z 828 sobami je zgrajen v mavrskem stilu. Od sestrskega hotela THE GRAND HOTEL ga ločujeta cesta in GRAND MALL, ki hotelsko ponudbo dopolnjuje z različnimi restavracijami, kavarnami, bari, trgovinicami in možnostmi zabave. Plaža, ki jo uporabljajo tudi gostje hotela THE GRAND HOTEL, je oddaljena približno 250 metrov. Do središča Hurgade je približno 10 kilometrov. Čas transferja od letališča približno 20 minut.

OPREMA: V okusno opremljeni sprejemnici se nahajajo recepcija, informacijska točka za goste in bar, ki je odprt 24 ur na dan (proti plačilu). Objekt ima dve glavni restavraciji, tri a la carte restavracije, pet dodatnih restavracij v centru Grand Mall in različne bare. V hotelu je dobro opremljen konferenčni prostor. Vabljiv bazenski predel obsega tri sladkovodne bazene in dva otroška bazena, od katerih sta v zimskem času ogrevana en velik in en otroški bazen. Ob bazenskem kompleksu so terase za sončenje, dva bara s prigrizki, restavracija in bar Pergola. V »Club Orange « je serviran čaj in kava. Ob bazenu in na plaži hotela THE GRAND HOTEL brezplačni senčniki, ležalniki in podloge. V sosednji pasaži GRAND MALL so ob restavracijah še internet kavarna, biljard in mini market (vse z doplačilom).

SOBE: Vse sobe so udobno opremljene s prho, WC, sušilcem za lase, mini hladilnikom, satelitsko televizijo, telefonom, sefom, klimatsko napravo (sezonsko pogojena) in imajo balkon ali teraso. Standardna soba (DSB) je obrnjena proti notranjosti (hotelska zadnja stran), s pogledom na cesto. Deluxe soba (DZX) je enako opremljena kot standardna soba in ponuja pogled na bazen ali vrt. Junior suita (DZJ/EZJ) je večja in ponuja pogled na bazen ali vrt. Grand suita (DSD) ima dnevni prostor in spalnico ločena z vrati ali optično ločena. Družinska soba (FZ3/FZ4/FZ5) poleg standardne opreme ponuja dodatno spalnico, ločeno z veznimi vrati. Ob rezervaciji standardne sobe, deluxe sobe, junior in grand suite (2 odrasla in do 2 otroka ali 3 odrasli): zakonska postelja in pomožna ležišča.

ŠPORT IN ZABAVA: Čez dan mednarodna animacija, igre ob bazenu, namizni tenis in večerne predstave. V Grand Mall proti plačilu masaže in biljard. V hotelu THE GRAND HOTEL proti plačilu: savna, jacuzzi, fitnes center, teniški igrišči s trdo podlago in razsvetljavo, šola potapljanja Euro Divers.

ALL INCLUSIVE: Hotel nudi all inclusive storitev s samopostrežnim zajtrkom, kosilom in večerjo, različnimi prigrizki ter lokalnimi brezalkoholnimi in alkoholnimi pijačami med 10. in 24. uro (postrežene v kozarcih).

HRANA IN PIJAČA: Izbor ob zajtrku: bogat samopostrežni zajtrk v restavraciji Marrakesh in Mahara. Restavracija Marrakesh nudi tudi možnost poznega zajtrka. Ponudba kosil: samopostrežni bife z raznolikimi jedmi v restavraciji Mahara. V restavraciji Nigma strežejo testenine in pico. Večerja: mednarodna samopostrežna večerja v restavracijah Mahara in Marrakesh. Strežene orientalske jedi v restavraciji Nigma (z rezervacijo).

Zaradi okoliščin povezanih z ukrepi, ki so posledica pandemije COVID-19, je ponudba nekaterih storitev na voljo omejeno. Gostje prejmejo podrobne informacije o vseh storitvah ob prihodu v hotel.

WI-FI: brezplačen WI-FI v lobby-ju

• E-pošta možna, vendar brez velikih prilog

• Socialna omrežja brez medijskih predvajalnikov in video klicev

• Vse spletne igre, You Tube in druga podobna spletna mesta so blokirana

• Možen dokup 25GB prenosa podatkov za 30€ na teden

 PRIPOROČILO! * Za nemoten prenos mobilnih podatkov in v izogib visokim stroškom, priporočamo nakup SIM kartice lokalnega egipčanskega operaterja (Vodafone ali Orange)

Dodatne a la carte restavracije v pasaži GRAND MALL:

• AVANTI - picerija

• MOUNT – libanonska restavracija

• MUMBAI – indijska restavracija

• RADICCHIO – italijanska restavracija

• FISH – ponudba ribjih jedi

• XXL STEAK HOUSE – ponudba steakov

Odpiralni čas med 18. in 21. uro. Potrebna rezervacija mize v sprejemnici hotela med 10. in 20. uro. V restavracijah v Grand Mall vsa pijača in nekatere jedi z doplačilom. V baru Blue Horizon na plaži brezplačna pijača, hrana proti plačilu.

V RESTAVRACIJAH JE ZAŽELENA PRIMERNA GARDEROBA.

OBVEZNO JE NOŠENJE ALL INCLUSIVE ZAPESTNICE.

PODROBNEJŠE INFORMACIJE O ALL INCLUSIVE PROGRAMU, DELOVNEM ČASU BAROV IN RESTAVRACIJAH TER STORITVAH, KI SO NA VOLJO PROTI PLAČILU (NPR. SVEŽE STISNJENI SADNI SOKOVI, KAVNE SPECIALITETE, MINI BAR, SOBNA STREŽBA,…), PREJMETE V KRAJU LETOVANJA. NEKATERE POSEBNE JEDI IN PIJAČA V A LA CARTE RESTAVRACIJAH Z DOPLAČILOM. VSE A LA CARTE RESTAVRACIJE S PREDHODNO REZERVACIJO.

HOTELIR SI PRIDRŽUJE PRAVICO DO SPREMEMB.


Termini in cene:

Zaradi dnevnih sprememb cen nas za točen termin, ceno in razpoložljiva mesta kontaktirajte.

Izpolnite obrazec za povpraševanje

Za več informacij o ponudbah ter rezervacijah nas pokličite na telefonsko številko 04 620 02 30 ali pa pošljite povpraševanje na e-naslov Ta e-poštni naslov je zaščiten proti smetenju. Potrebujete Javascript za pogled.

Niste našli želene ponudbe?

O nas

O nas
Kontakt z nami

Delovni čas:

  • Ponedeljek: 9.00-17.00
  • Torek: 9.00-14.00
  • Sreda: 9.00-17.00
  • Četrtek: 9.00-17.00
  • Petek 9.00-14.00
  • Sobota, Nedelja, Pazniki: Zaprto

Kontakt z nami

Turistična agencija Dopustek
Ulica Jule Vovk Molnar 4, 4260 Bled

M:+386 (0)4 620 02 30
E:info@dopustek.si